Tuesday, February 28, 2012

NYE KURS

Jeg jobber nå med nye kurskonsept i Mixed Media og Collage. Dette området er så omfattende og så spennende at man aldri blir utlært -- heldigvis :) Og derfor blir aldri kursene mine en repetisjon av tidligere kurs. Det kjekkeste jeg vet er å lære bort nye ting.

Det vil bli to forskjellige kurs denne våren. Et kurs som jeg vil kalle Mixed Media Collage.
Det andre kurset vil være et Art Journaling kurs som selvfølgelig også er mye collage men her vil du også lære å lage egne Journalbøker m.m. Begge kursene vil være helgekurs.
Det kommer mere informasjon etterhvert men om du kunne tenke deg å gå kurs kan du godt sende meg en mail. Jeg vil da sende deg informasjon så snart alt er klart. Det er allerede påmeldte. Jeg annonserer sjelden siden jungeltelegrafen pleier å komme meg i forkjøpet :)
Min mailadresse er: mariann@bildet.no

Her kan du se bilder fra noen tidligere kurs http://www.bildet.dk/3218263

No comments:

Post a Comment

Jeg blir glad om du legger igjen en kommentar.